ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
О.Савран - начальник фінансового управління |
|
Дата: | 22.08.2017 |
---|
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 4
Про внесення змін до Регламенту Дрогобицької міської ради
ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
сесія сьомого скликання
РІШЕННЯ
від №
від №
Про внесення змін до Регламенту
Дрогобицької міської ради
З метою удосконалення процедури прийняття бюджету і контролю за його виконанням, враховуючи пропозиції постійної комісії ради з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій, постійної комісії ради з питань депутатської етики, законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади та контролю за дотриманням Регламенту ради (протокол № від 2017), керуючись п.1 ч.1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Дрогобицька міська рада вирішила:
1. Внести зміни до Регламенту Дрогобицької міської ради, доповнивши його розділом V згідно з додатком №1.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань бюджету, планування, фінансів, цінової політики та інвестицій ( Р. Курчик).
Міський голова Т. Кучма
Додаток №1
до рішення сесії
від ________ №_____
до рішення сесії
від ________ №_____
Розділ V
Особливі процедури розгляду питань
Особливі процедури розгляду питань
Глава 16. Прийняття бюджету і контроль за його виконанням
Стаття 82. Підставою для складання проекту міського бюджету і підготовки проекту рішення про міський бюджет є ухвалення Верховною радою України у другому читанні Закону України про Державний бюджет України на наступний рік та доведення у тижневий термін після цього Кабінетом Міністрів України виконавчому комітету ради положень та показників міжбюджетних відносин (обсягів міжбюджетних трансфертів та текстових статей, що визначають особливості міжбюджетних відносин на наступний бюджетний період), які були проголосовані Верховною Радою України у другому читанні.
Стаття 83. На основі прогнозованого відділом економіки ради розвитку соціально – економічного стану міста на наступний період, бюджетних запитів головних розпорядників коштів фінансове управління ради у відповідності із статтями 75,76 Бюджетного кодексу України складає проект бюджету на наступний бюджетний період після отримання показників міжбюджетних трансфертів, затверджених Верховною Радою України при прийнятті проекту Закону про Державний бюджет України у другому читанні.
Стаття 84. Проект бюджету на наступний рік подається на розгляд виконавчого комітету. Схвалений проект бюджету виноситься на попередній розгляд постійних комісій ради
Стаття 85. З доповіддю на засіданнях всіх постійних комісій про проект бюджету виступає начальник фінансового управління або особа, яка виконує його обов’язки. На ознайомлення депутатів з проектом бюджету дається не менше 14 днів.
Стаття 86. Постійні комісії ради розглядають подані документи, після чого вони подають свої поправки до проекту бюджету в постійну комісію ради з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій.
Стаття 87. Якщо постійна комісія радивиносить пропозицію про збільшення видатків або скорочення доходів, вона зобов’язана запропонувати на таку ж суму коштів відповідно, збільшення доходів за рахунок інших джерел або скорочення видатків на іншу статтю. Постійні комісії ради подають до кожної поправки письмове обґрунтування.
Стаття 88.
1. Постійна комісія ради з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій попередньо вивчає і розглядає на своєму засіданні поданий проект бюджету на наступний рік, а також розглядає поправки і пропозиції , які надійшли від інших постійних комісій ради.
2. Постійна комісія ради готує висновки з розглянутих питань і спільно з фінансовим управлінням розробляє остаточний варіант проекту рішення ради.
3. Фінансове управління ради готує таблицю про підтримані пропозиції депутатів, груп, фракцій та постійних комісій і перелік відхилених пропозицій до бюджету з вмотивованими поясненнями щодо неврахованих пропозицій.
Стаття 89. На розгляд ради схвалений проект бюджету подається виконавчим комітетом. Співдоповідь з проекту бюджету робить голова постійної комісії з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій або призначений постійною комісією депутат, який входить до її складу.
Стаття 90. Після обговорення проекту бюджету, в якому обов’язково беруть участь представники від всіх постійних комісій ради, виконавчого комітету, рада приймає рішення про затвердження бюджету.
Стаття 91. Загальний постійний контроль за виконанням бюджету здійснює рада як безпосередньо, так і через постійну комісію з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій, інші постійні комісії ради можуть проконтролювати виконання статей бюджету відповідно до їх компетенції.
Стаття 92.
1. З додержанням вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий орган щоквартально подає на розгляд ради письмові звіти про хід та результати виконання бюджету.
2. Рішення про звіт приймається після його попереднього розгляду на засіданнях постійних комісій і виконавчого комітету ради. Порядок розгляду виконання бюджету аналогічний порядку підготовки бюджету на наступний рік.
Стаття 93. Після закінчення бюджетного року, виконавчий орган подає на затвердження ради, не пізніше двохмісячного терміну з початку поточного року, письмовий звіт про виконання бюджету за минулий рік.
Стаття 94. Попередньо письмовий звіт розглядається постійними комісіями, які готують відповідні висновки і подають їх для узагальнення в постійну комісію з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій.
Стаття 95. Постійна комісія з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій розглядає звіт про виконання бюджету за минулий рік, висновки інших комісій і спільно з фінансовим управлінням готує остаточний варіант проекту рішення ради про затвердження звіту.
Стаття 96. Після доповіді начальника фінансового управління ради та після інформації голови постійної комісії з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій про виконання бюджету і відповідей на запитання, рада приймає рішення щодо звіту про виконання бюджету.
Стаття 97. У двомісячний термін після завершення першого, другого, третього кварталів та до 1 березня після завершення року офіційне друковане видання та офіційний веб-сайт публікують квартальний чи річний звіт про хід і результати виконання бюджету. Звіт, що відповідає за формою затвердженому бюджету, подає до газети фінансове управління ради. Звіт про використання резервного фонду публікується окремо.
Глава 17. Затвердження програм розвитку та контроль за їх виконанням
Стаття 98. Формування програми соціально-економічного і культурного розвитку відбувається паралельно з підготовкою проекту бюджету на наступний рік, виходячи з фінансових можливостей.
Стаття 99. Проекти програм складають виконавчі органи ради, до компетенції яких входить питання цільових програм.
Стаття 100. Зазначені документи направляються для попереднього розгляду і підготовки висновків і пропозицій постійним комісіям ради. Висновки, поправки і пропозиції з письмовим обґрунтуванням непрофільних постійних комісій в письмовій формі направляються в постійну комісію з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій.
Стаття 101. Постійна комісія з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій після надходження проектів програм і пропозицій постійних комісій готує висновки щодо повноти фінансового обґрунтування і забезпечення програм, які приймаються.
Стаття 102. Проект рішення ради про затвердження програм готують відповідні виконавчі структури ради спільно з профільними постійними комісіями.
Стаття 103.
1. Проекти програм на розгляд ради подаються виконавчим органом, а співдоповіді роблять голови відповідних постійних комісій.
2. Після обговорення програм, в якому в обов’язковому порядку беруть участь представники від усіх постійних комісій ради, виконавчого комітету, рада приймає рішення про затвердження цих програм.
Стаття 104. В разі незатвердження радою програми, вона відправляється в постійні комісії і виконавчий орган на доопрацювання.
Стаття 105. Протягом поточного року до програми соціально-економічного і культурного розвитку, інших цільових програм можуть бути внесені зміни і доповнення на основі спільно прийнятого рішення виконавчого комітету і постійної комісії з питань бюджету, планування фінансів, цінової політики та інвестицій з наступним затвердженням радою.
Стаття 106. Контроль за ходом виконання програми соціально-економічного і культурного розвитку, інших цільових програм рада здійснює як безпосередньо, заслуховуючи інформації, звіти відповідних виконавчих органів з цих питань, так і через постійні комісії відповідно до їх компетенції.
Стаття 107. Виконання програми соціально-економічного і культурного розвитку, інших цільових програм розглядається радою періодично, але не рідше як два рази на рік, інших цільових програм, не рідше одного разу на рік.
Стаття 108. Виконання програм і прийняті радою рішення з цього приводу підлягають оприлюдненню в засобах масової інформації як звіт перед територіальною громадою.
Секретар міської ради О. Хрущ