ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 55
Про затвердження передавального акту відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради та затвердження
статуту Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання
ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
_____ сесія _________ скликання
РІШЕННЯ
від __________ № _____
Про затвердження передавального акту
відділу охорони здоров’я виконавчих органів
Дрогобицької міської ради та затвердження
статуту Дрогобицького міського територіального
медичного об’єднання
На виконання рішення сесії Дрогобицької міської ради № 107 від 28.01.2016 р. «Про реорганізацію шляхом перетворення відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради», в порядку статті 13 Регламенту Дрогобицької міської ради, враховуючи протокол постійної комісії ради з питань освіти, культури, молодіжної політики, сім’ї, спорту, туризму, інформації, охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення ( протокол №___________ від___________) та керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України і статтями 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада вирішила:
1. Затвердити передавальний акт основних засобів, документів від відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради в особі комісії з припинення у зв’язку з реорганізацією відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради в Дрогобицьке міське територіальне медичне об’єднання до Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання, згідно з додатком.
2. Затвердити Статут Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання (додається).
3. Керівнику Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання здійснити заходи щодо реєстрації юридичної особи в органах державної служби.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань освіти, культури, молодіжної політики, сім’ї, спорту, туризму, інформації, охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення ( О.Дацюк).
Міський голова Т. Кучма
Додаток
до рішення сесії
Дрогобицької міської ради
від_____________№______
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
основних засобів, документів відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради до Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання
Комісією з припинення у зв’язку з реорганізацією відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради в Дрогобицьке міське територіальне медичне об’єднання, затвердженої рішенням сесії міської ради від 28 січня 2016 року № 107 «Про реорганізацію шляхом перетворення відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради» у складі:
1. Голова комісії - Шевкенич Андрій Іванович - начальник відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, (м.Дрогобич, вул. Зварицька 31, ідентифікаційний номер - 2057816470),
2. Кучерявий Святослав Дмитрович - заступник начальника відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради з лікувальної роботи, (ідентифікаційний номер - 2796914591)
3. Матвієнко Тетяна Вікторівна, - начальник відділу кадрів відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, (ідентифікаційний номер - 2105914302)
4. Мацур Ірина Миколаївна - головний бухгалтер відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, (ідентифікаційний номер - 2454211962)
5. Поднєвич Сергій Борисович - провідний фахівець з цивільної оборони відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, (ідентифікаційний номер - 2203722352)
6. Романкевич Ірина Ігорівна - головний спеціаліст з юридичних питань відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради, (ідентифікаційний номер - 3356810604)
7. Шмигельська Катерина Марківна - голова міської профспілкової організації працівників охорони здоров’я, (ідентифікаційний номер -1538214263)
8. Гром Ірина Степанівна - головний спеціаліст з питань торгівлі, громадського харчування, побуту та захисту прав споживачів відділу економіки, (ідентифікаційний номер - 2797620745)
9. Мицавка Юрій Юрійович – спеціаліст 1-ї категорії, юрисконсульт юридичного відділу, (ідентифікаційний номер - 3371613857) ,
керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України складено даний акт про наступне.
Під час реорганізації відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради шляхом перетворення передано до Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання:
- Основні засоби (акт № 1 приймання – передачі основних засобів, додаток 1);
- Поточну документацію, справи ( акт № 2 приймання – передачі поточної документації, справ, додаток 2).
Передавальний акт складено у 4 примірниках.
ПЕРЕДАВ ПРИЙНЯВ
Голова комісії з припинення у Головний лікар Дрогобицького
зв’язку з реорганізацією відділу міського територіального
охорони здоров’я виконавчих медичного об’єднання
органів Дрогобицької міської
ради в Дрогобицьке міське
територіальне медичне об’єднання
___________ А.Шевкенич __________ А.Шевкенич
Члени комісії:
_____________ С.Кучерявий
_____________ Т.Матвієнко
_____________ І.Мацур
_____________ С.Поднєвич
_____________ І.Романкевич
_____________ К.Шмигельська
_____________ І.Гром
_____________ Ю.Мицавка
Додаток 1
Акт № 1
приймання-передачі основних засобів
№ п/п |
Рахунок |
Назва матеріалу |
Назва од. |
К-сть |
1 |
103 |
Огорожа |
буд. |
1 |
2 |
104 |
FAX Panasonik |
шт |
1 |
3 |
104 |
Ел. радіатор |
шт. |
1 |
4 |
104 |
Телефон Samsung |
шт. |
1 |
5 |
104 |
Обігрівач TESY |
шт. |
1 |
6 |
104 |
Телефон |
шт. |
1 |
7 |
104 |
Fax Modem GVC 33.6 ext |
шт. |
1 |
8 |
104 |
Комп’ютер Samsung |
шт. |
1 |
9 |
104 |
Комп`ютер PIII-650 |
шт. |
1 |
10 |
104 |
Комп`ютер AMDK 6-2-500 |
шт. |
1 |
11 |
104 |
Комп`ютер DWL-PIVZATX |
шт. |
1 |
12 |
104 |
Комп`ютер Pentium-133 |
шт. |
1 |
13 |
104 |
Комп`ютер Атхлон 1.7 |
шт. |
1 |
14 |
104 |
Монітор 551 Samsung |
шт. |
1 |
15 |
104 |
Принтер Canon LBP-12 |
шт. |
1 |
16 |
104 |
Принтер HP Фотосмарт |
шт. |
1 |
17 |
104 |
Принтер лазерний HP LJ 11 |
шт. |
1 |
18 |
104 |
Сканер Mustek 1200CU |
шт. |
1 |
19 |
104 |
Холодильник “Бирюса” |
шт. |
1 |
20 |
104 |
Принтер Samsung ML-1520 |
шт. |
1 |
21 |
104 |
Монітор Pilips 150S |
шт. |
1 |
22 |
104 |
Комп`ютер Samsung |
шт. |
1 |
23 |
104 |
Комп`ютер Селерон 1100 |
шт. |
1 |
24 |
104 |
Комп`ютер Sempron 3000 |
шт. |
1 |
25 |
104 |
Монітор Samsung 740 |
шт. |
1 |
26 |
104 |
Принтер HP лазер 3005 |
шт. |
1 |
27 |
104 |
Ноутбук Acer |
шт. |
1 |
28 |
104 |
Принтер Canon |
шт. |
1 |
29 |
104 |
Системний блок з монітором |
шт. |
3 |
30 |
105 |
ВАЗ – 2107 (ВС 98-91АХА) |
шт. |
1 |
31 |
106 |
Стіл для карточок |
шт. |
1 |
32 |
106 |
Стенд НОТ |
шт. |
1 |
33 |
106 |
Килим шерстяний |
шт. |
1 |
34 |
106 |
Шкаф книжний |
шт. |
1 |
35 |
106 |
Машинка друкарська“Україна” |
шт. |
1 |
36 |
106 |
Машинка друкарська |
шт. |
1 |
|
|
|
|
|
ПЕРЕДАВ ПРИЙНЯВ
Голова комісії з припинення у Головний лікар Дрогобицького
зв’язку з реорганізацією відділу міського територіального
охорони здоров’я виконавчих медичного об’єднання
органів Дрогобицької міської
ради в Дрогобицьке міське
територіальне медичне об’єднання
___________ А.Шевкенич __________ А.Шевкенич
Додаток 2
Акт № 2
приймання – передачі поточної документації, справ від відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради до Дрогобицького міського територіального медичного об’єднання
Індекс справ |
Заголовок справи (тому, частини) |
Кіль-кість справ (томів, частин) |
Строк зберігання справи і номери статей за переліком |
Примітка |
Документальне забезпечення та контроль за виконанням |
||||
1 |
Положення про відділ охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради |
|
До ліквідації організації ст.32 а |
|
2 |
Документи (статути, ліцензії, інше) установ охорони здоров’я міста (копії) |
|
До ліквідації організації ст.33 ст. 14 Д |
|
3 |
Колективний договір |
|
До ліквідації організації ст. 406 |
|
4 |
Журнал реєстрації вхідних документів |
|
3 р. ст. 100 б |
|
5 |
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції |
|
3р. ст.100 б |
|
6 |
Журнал реєстрації звернень, заяв, скарг громадян |
|
5 р. ст. 95 |
|
7 |
Заяви та скарги громадян з різних питань та документи по їх розгляду |
|
5 р. ст. 28 б |
|
8 |
Журнал обліку усного прийому громадян |
|
3 р. ст. 96 |
|
9 |
Листування з питань відділу охорони здоров’я з громадянами, організаціями, установами |
|
5 р. ст. 30 |
|
10 |
Копії доручень міського голови
|
|
5 р. ст. 9 |
|
11 |
Копії розпоряджень, наказів міського голови |
|
Доки не мине потреба ст. 5б |
|
12 |
Копії розпоряджень, наказів ДОЗ ЛОДА, МОЗ України |
|
Доки не мине потреба ст. 5б |
|
13 |
Листування з питань відділу охорони здоров’я з міською радою |
|
3 р. ст.761 |
|
14 |
Листування з питань відділу охорони здоров’я з ДОЗ ЛОДА, МОЗ України |
|
3 р. ст.761 |
|
15 |
Листування з питань відділу охорони здоров’я з іншими установами (різне) |
|
3 р. ст.761 |
|
16 |
Копії рішень міськвиконкому |
|
Доки не мине потреба ст.6б |
|
17 |
Копії ухвал сесій |
|
Доки не мине потреба ст.6б |
|
18 |
Депутатські запити |
|
10 р. ст. 1а |
|
Медичне обслуговування населення міста |
||||
1 |
Накази ДОЗ ЛОДА, облдержадміністрації, надіслані до відома. Листування з ДОЗ ЛОДА, ЛОДА з питань медичного обслуговування населення міста |
|
Доки не мине потреба ст. 16 а ст. 16 Д |
|
2 |
Рішення колегії ДОЗ ЛОДА, ЛОДА, надіслані до відома |
|
Доки не мине потреба ст. 15 б |
|
3 |
Документація міської ради (розпорядження, доручення, листи), надіслані до відома та виконання |
|
Доки не мине потреба ст.5 а |
|
4 |
Документація медичної ради ВОЗ (протоколи, рішення, інформація) |
|
Доки не мине потреба ст.15 а |
|
5 |
Документація з питань сімейної медицини та терапії (інформація, листування) |
|
5 р. ст.29 Д |
|
6 |
Документи (інформація, листування) з виконання державних,регіональних програм та комплексних заходів, планів з охорони здоров’я |
|
5 р. ст.29 Д |
|
7 |
Документи з обліку наркотичних засобів та психотропних речовин |
|
5 р. п.32 |
Наказ ДОЗ ЛОДА від 03 07 2001 №258 |
8 |
Документація з питань запобіганню поширення ВІЛ-інфекції (протоколи, накази, листи) |
|
5 р. ст.29 Д |
|
9 |
Документація з питань запобіганню поширення туберкульозу (протоколи, накази, листи) |
|
5 р. ст.29 Д |
|
10 |
Документація з СЕС |
|
5 р. ст. 712 |
|
11 |
Листування з правоохоронними органами та прокуратури |
|
5 р. ст.708,709 |
|
12 |
Плани роботи лікувально-профілактичних закладів мм. Дрогобича та Стебника |
|
5 р. ст.153 |
|
13 |
Документи (акти, довідки) з перевірок стану медичного обслуговування |
|
5 р. ст.707 |
|
14 |
Документація онкологічної комісії |
|
|
|
15 |
Документація заступника (посадова інструкція, плани роботи) |
|
|
|
16 |
Річні плани ЛПЗ |
|
|
|
17 |
Річні плани служб |
|
|
|
18 |
Річні звіти ЛПЗ |
|
|
|
19 |
Документація з питань проведення масових, профілактичних заходів |
|
|
|
20 |
Документація по державній програмі «Цукровий діабет» |
|
|
|
21 |
Документація з питань «кардіологія» |
|
|
|
22 |
Документація з питань профілактики «грипу та ГРВІ» |
|
|
|
23 |
Листування з ДОЗ ЛОДА, ЛОДА з питань експертизи тимчасової непрацездатності |
|
5 р. ст. 712 |
|
24 |
Листування з Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності |
|
3 р. ст. 717 |
|
25 |
Документація з питань роботи з потерпілими від аварії на ЧАЕС |
|
|
|
26 |
Документи (моніторинг) з обліку листків тимчасової непрацездатності |
|
3 р. ст. 724 |
|
27 |
Моніторингова документація щодо пролікованих іноземців |
|
|
|
28 |
Накази по лікувальній роботі |
|
|
|
29 |
Розпорядження по лікувальній роботі |
|
|
|
30 |
Листування з закладами охорони здоров’я по лікувальній роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бюджетно-фінансова робота і бухгалтерський облік |
||||
1 |
Річний бухгалтерський звіт |
|
До ліквідації ст. 308а |
|
2 |
Квартальний бухгалтерський звіт |
|
3р. ст.308в |
|
3 |
Місячний бухгалтерський звіт |
|
1 р. ст. 309г |
|
4 |
Розрахункові відомості сплати внесків до різних фондів |
|
3р. ст.329 |
|
5 |
Персоніфікований облік застрахованих осіб |
|
75 р. ст. 317 |
|
6 |
Акти перевірки фінансової діяльності і документальних ревізій |
|
5 р. ст. 342 |
|
7 |
Штатні розписи |
|
До ліквідації Ст.46 |
|
8 |
Фінансові кошториси лікувальних закладів |
|
До ліквідації ст. 189б |
|
9 |
Книга аналітичного обліку отриманих асигнувань |
|
3р. ст. 322 |
|
10 |
Головна книга |
|
3р. ст. 321 |
|
11 |
Бухгалтерські документи (меморіальні ордери №№1,2,3,4,8,9,10,13,16) |
|
3р. ст. 315 |
При умові завершення ревізії |
12 |
Книга обліку касових і фактичних видатків |
|
3р. ст.322 |
|
13 |
Картотека з обліку основних засобів |
|
3р ст..318 |
Після ліквідації основних засобів |
14 |
Книга обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів |
|
3р. ст. 322 |
|
15 |
Копії виданих довідок про заробітну плату |
|
3р. ст. 329 |
|
16 |
Відомості нарахування і виплати заробітної плати |
|
3р ст.317 |
|
17 |
Особові рахунки нарахування заробітної плати |
|
75р. ст. 316 |
|
18 |
Копії розпоряджень міського голови, що стосуються бюджетно-фінансової роботи |
|
Доки не мине потреба ст.5б |
|
19 |
Реєстри юридичних та фінансових зобов’язань |
|
3р. ст. 326 |
За умови завершення ревізії |
20 |
Корінці чекових книжок |
|
3р. ст.325 |
За умови завершення ревізії |
21 |
Журнал реєстрації видаткових і прибуткових касових ордерів |
|
3р. ст.324 |
|
22 |
Журнал реєстрації платіжних доручень |
|
3р. ст.324 |
|
23 |
Журнал реєстрації довіреностей |
|
3 р. ст. 324 |
|
24 |
Заяви про застосування податкової соціальної пільги для обчислення заробітної плати |
|
Доки не мине потреба ст. 335 |
|
25 |
Листки непрацездатності |
|
3 р. ст.720 |
|
26 |
Акти взаєморозрахунків |
|
3 р. ст. 344 |
|
27 |
Листування з фінансовими органами з питань фінансування |
|
3 р. ст. 313 |
|
28 |
Акти виконаних робіт |
|
5р ст. 1720 |
Після закінче ння робіт |
29 |
Повідомлення про відкриття і закриття рахунків |
|
3р ст.315 |
Після завершення ревізій |
30 |
Інвентаризаційні описи |
|
3р ст. 330 |
|
31 |
Відомості аналітичного обліку матеріалів |
|
3р. ст. 315 |
Після завершення ревізій |
32 |
Рішення суду, постанови суду, постанови управління юстиції |
|
3р. ст. 79 |
Після прийня- ття рішень |
33 |
Квартальна статистична звітність |
|
3р ст. 298 |
|
34 |
Місячна статистична звітність |
|
1р. ст. 298г |
|
35 |
Квартальна та місячна статистична звітність підвідомчих установ |
|
3р ст. 298д |
|
36 |
Договори, угоди |
|
3р. ст. 345 |
Після закінчення строків дії договорів |
37 |
Документи ( звіти, інформації про роботу підвідомчих установ |
|
5 р. ст.795 |
|
|
|
|
|
|
Кадрова робота |
||||
1 |
Накази начальника відділу охорони здоров’я з особового складу (про прийняття, переведення, заохочення, звільнення, сумісництво працівників, надання матеріальної допомоги) |
|
75 р. ст. 16 б |
|
2 |
Накази начальника відділу охорони здоров’я з основної діяльності |
|
До ліквідації ст.16а |
|
3 |
Журнал реєстрації наказів з особового складу |
|
75 р. ст.16 б |
|
4 |
Накази начальника ВОЗ про відрядження працівників |
|
3 р. ст.16 г |
|
5 |
Розпорядження по відділу охорони здоров’я |
|
3 р. |
|
6 |
Трудові книжки |
|
До запитання, не затребува-нні не менше 50 р. ст.539 |
|
7 |
Книга обліку трудових книжок |
|
50 р. ст.541 а |
|
8 |
Карточки ф-П2 |
|
75 р. ст.513 в |
|
9 |
Документи (заяви про прийом і звільнення працівників з роботи) до наказів з особового складу) |
|
3 р. ст. 508 |
|
10 |
Річний статистичний звіт ВОЗ про роботу з кадрами |
|
5 р. ст. 299 |
|
11 |
Звіт про чисельність працюючих та бронювання військовозобов’язаних |
|
5 р. ст. 545 |
|
12 |
Списки військовозобов’язаних |
|
1 р. ст. 546 |
|
13 |
Картки обліку військовозобов’язаних |
|
3 р. ст. 547 |
|
14 |
Журнал перевірок стану військового обліку |
|
3 р. ст. 549 |
|
15 |
Річні, піврічні звіти про медичні кадри |
|
5 р. ст. 299 |
|
16 |
Інформації про спискову чисельність працівників мед установ міста |
|
5 р. ст. 299 |
|
17 |
Особові справи та особові картки (Ф.П-2) працівників |
|
75р. – «В» ст. 513 ст. 519 |
|
18 |
Документи (накази, витяги з трудової книжки, заяви, копії особових документів) лікарів-інтернів |
|
75 р. ст. 515 |
|
19 |
Заяви медпрацівників про сумісництво |
|
3 р. ст. 508 |
|
20 |
Журнал реєстрації наказів про надання відпусток |
|
ДМП ст. 99 |
|
21 |
Довідки, видані працівникам про стаж і місце роботи, заробітну плату |
|
3 р. ст. 561 |
|
|
|
|
|
|
Інформаційно-аналітичний відділ |
||||
1 |
Накази МОЗ України, ДОЗ ЛОДА, інструкції, методичні рекомендації з питань інформаційно-аналітичної роботи |
|
Доки не мине потреба ст. 16 а ст. 18 б |
|
2 |
Плани роботи інформаційно-аналітичного відділу на рік |
|
1 р. ст. 154 |
|
3 |
Зведені статистичні звіти ВОЗ і лікувально-профілактичних установ мм. Дрогобича та Стебника |
|
До ліквідації організації ст. 298 б |
|
4 |
Основні інтегральні показники стану здоров’я населення, діяльності ресурсного забезпечення |
|
5 р. ст. 299 |
|
5 |
Акти, довідки перевірок стану організаційно-аналітичної роботи в лікувально-профілактичних закладах мм. Дрогобича та Стебника |
|
10 років ст. 24 |
|
6 |
Акти, довідки проведення комплексних ревізій і перевірок у лікувально-профілактичних закладах мм. Дрогобича та Стебника |
|
10 р. ст. 24 |
|
7 |
Місячні показники про використання ліжкового фонду і зведена відомість обліку руху ліжкового фонду по стаціонару, відділенню або профілю |
|
1 р. |
Після звітного періоду Наказ МОЗ України №258 03.07.2001 |
8 |
Оперативні демографічні дані (річні, квартальні, місячні) |
|
До ліквідації організації ст. 298 б |
|
9 |
Документація про смертність населення по віковій категорії (щоквартальна) |
|
|
|
10 |
Географія пролікованих хворих |
|
|
|
11 |
Документація про роботу денних стаціонарів та стаціонарів вдома |
|
|
|
|
|
|
|
|
Охорона праці |
||||
1 |
Журнал реєстрації вступних інструктажів |
|
50 р. |
|
2 |
Журнал реєстрації інструктажів з охорони праці |
|
50 р. |
|
03 |
Журнал реєстрації осіб, що потерпіли від нещасного випадку на виробництві |
|
45 р. |
|
4 |
Журнал обліку порушень правил дорожнього руху та ДТП |
|
|
|
5 |
Журнал протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці |
|
3 р. і до закінчення |
|
6 |
Журнал протоколів перевірки знань електротехнічних працівників |
|
Щорічно і до закінчення |
|
7 |
Накази з охорони праці |
|
|
|
8 |
Документи вхідної документації з охорони праці |
|
|
|
9 |
Документи вихідної документації з охорони праці |
|
|
|
10 |
Журнал реєстрації інструкцій з охорони праці |
|
|
|
11 |
Журнал видачі інструкцій з охорони праці |
|
|
|
12 |
Облік машин, механізмів, обладнання підвищеної небезпеки |
|
|
|
13 |
Результати проведення опосвідчення електроустановок споживачів |
|
3 р. |
|
14 |
Програми навчання з питань охорони праці |
|
|
|
15 |
Програми стажування з питань охорони праці |
|
|
|
16 |
Річні звіти з охорони праці |
|
5 р. |
|
17 |
Коефіцієнти з охорони праці |
|
|
|
18 |
Журнал обліку видачі приписів з охорони праці |
|
5 р. |
|
19 |
Плани робіт |
|
1 р. |
|
20 |
Положення, нормативні документи з питань охорони праці та пожежної безпеки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Метрологія |
||||
1 |
Нормативні документи, ДСТУ (Держстандарту України) |
|
|
|
2 |
Перелік та технічний облік ЗВТ (засобів вимірювальної техніки) медичних установ (кожна мед. установа окремо) |
|
|
|
3 |
Документи вхідної документації |
|
|
|
4 |
Документи вихідної документації |
|
|
|
5 |
Накази відділу охорони здоров’я |
|
|
|
6 |
Накази медичних установ (відповіді на накази ВОЗ) |
|
|
|
7 |
Накази на зберігання ЗВТ (засобів вимірювальної техніки) та переведення в «і»(індикатори) |
|
|
|
8 |
Переліки ЗВТ (засобів вимірювальної техніки) що перебувають в експлуатації та підлягають повірці в поточному році |
|
|
|
9 |
Зведені звіти піврічні, річні |
|
|
|
10 |
Довідки про стан метрологічного забезпечення медичних установ мм. Дрогобича та Стебника |
|
|
|
11 |
Інженер-метролог (положення, план роботи на рік, графіки) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Цивільна оборона |
||||
1 |
Документи вхідної документації (листи, накази, розпорядження) |
|
|
|
2 |
Документи вихідної документації (відповіді на листи, розпорядження, накази) |
|
|
|
3 |
Документи міської комісії з питань ТЕБ та НС |
|
|
|
4 |
Документи по медицині катастроф |
|
|
|
5 |
Документація різна |
|
|
|
6 |
Накази ВОЗ |
|
|
|
7 |
Документи автономних джерел електроживлення |
|
|
|
8 |
Документація запасів НЗ медикаментів |
|
|
|
ПЕРЕДАВ ПРИЙНЯВ
Голова комісії з припинення у Головний лікар Дрогобицького
зв’язку з реорганізацією відділу міського територіального
охорони здоров’я виконавчих медичного об’єднання
органів Дрогобицької міської
ради в Дрогобицьке міське
територіальне медичне об’єднання
___________ А.Шевкенич __________ А.Шевкенич