ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

09.04.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2.2.
Про передачу функцій замовника з капітального ремонту з утеплення фасаду та облаштування території біля нежитлового приміщення будівлі на  вул. Симоненка, 24 в м. Стебник  

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА

________сесія  _____________скликання

 
 
Р І Ш Е Н Н Я
від   ______________ року № _____
 
Про передачу функцій замовника
з капітального ремонту з утеплення фасаду та
облаштування території біля нежитлового приміщення
будівлі на  вул. Симоненка, 24 в м. Стебник
 
Розглянувши лист старости м. Стебник, с. Болехівці, с. Нове село Дрогобицької міської ради про необхідність проведення капітального ремонту нежитлового приміщення на вул. Симоненка 24 в м. Стебник, з метою збереження та покращення комунального майна Дрогобицької міської територіальної громади, беручи до уваги Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», в межах функцій органу місцевого самоврядування, враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (протокол від ________________ №____), постійної комісії ради з питань бюджету, планування, фінансів, цінової політики та інвестицій (протокол від ________________ №___), керуючись ст. 25, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Дрогобицька міська рада вирішила:
  1. Передати функції Замовника Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (А. Паутинка) з Капітального ремонту  з утеплення фасаду та облаштування території біля нежитлового приміщення будівлі на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області.
 2. Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (А. Паутинка):
2.1. Визначити генеральну підрядну будівельну організацію для виконання робіт, зазначених у пункті 1 цього рішення у порядку передбаченому законодавством.
2.2.Забезпечити в разі потреби отримання вихідних даних для проєктування, розроблення, коригування проектно-кошторисної (кошторисної) документації, проведення її експертизи та затвердження в разі необхідності на об’єкт, зазначений у пункті 1 цього рішення.
 
2.3. Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства щодо порядку виконання будівельних робіт.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (Р. Шагала).
 
 
 
Міський  голова                                                                 Тарас КУЧМА