ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

09.04.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2.1.
Про передачу функцій замовника з капітального ремонту нежитлової будівлі на вул. Мазепи, 8 в м. Стебник

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА

________сесія  _____________скликання

 
 
Р І Ш Е Н Н Я
від   ______________ року № _____
 
Про передачу функцій замовника
з капітального ремонту нежитлової будівлі на вул. Мазепи, 8 в м. Стебник


Розглянувши лист старости м. Стебник, с. Болехівці, с. Нове село Дрогобицької міської ради про необхідність проведення капітального ремонту, а саме забезпечення безпеки та безперешкодного  доступу  до приміщення № 8 на вул. Мазепи в м. Стебник Львівської області, з метою збереження та покращення комунального майна Дрогобицької міської територіальної громади, беручи до уваги Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», в межах функцій органу місцевого самоврядування, враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (протокол від ________________ №____), постійної комісії ради з питань бюджету, планування, фінансів, цінової політики та інвестицій (протокол від ________________ №___), керуючись ст. 25, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Дрогобицька міська рада вирішила:
1.Управлінню майна громади виконавчих органів Дрогобицької міської ради (І. Кіс) передати, а Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (А. Паутинка) прийняти функції замовника з:
  1. Капітального ремонту  приміщення сходової клітки та влаштування зовнішніх віконних  огороджень приміщень першого поверху в нежитловій будівлі на вул. Мазепи, 8 в м. Стебник Львівської області.
  2. Капітального ремонту зовнішніх сходів з влаштуванням пандусу в нежитловій будівлі на вул. Мазепи, 8 в м. Стебник Львівської області.
 2. Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (А. Паутинка):
2.1. Визначити генеральну підрядну будівельну організацію для виконання робіт, зазначених у пункті 1 цього рішення у порядку передбаченому законодавством.
2.2.Забезпечити в разі потреби отримання вихідних даних для проєктування, розроблення, коригування проектно-кошторисної (кошторисної) документації, проведення її експертизи та затвердження в разі необхідності на об’єкт, зазначений у пункті 1 цього рішення.
2.3. Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства щодо порядку виконання будівельних робіт.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (Р. Шагала).
 
 
 
Міський  голова                                                                 Тарас КУЧМА