ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автори:
В.Коцюба |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | IX |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 4 |
Дата реєстрації: | 01.00.0000 |
Проголосовано: | 12.05.2016 14:11:43 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
24
- Не підтримали
1
- Утримались
3
- Не голосували
6
- Відсутні
3
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4
ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
_________ сесія сьомого скликання
РІШЕННЯ
від ____ _________________ 20 року № ____
Про внесення змін до рішення Дрогобицької
міської ради від 18.12.2015 № 41
«Про затвердження структури виконавчих
органів Дрогобицької міської ради, загальної
чисельності та витрат на їх утримання»
Заслухавши пропозицію міського голови Т.Кучми щодо збільшення штатної чисельності виконавчого комітету Дрогобицької міської ради та її виконавчих органів, розглянувши службові записки: І.Лепкого, директора департаменту міського господарства від 25.04.2016 щодо збільшення штатної чисельності департаменту та введення посади спеціаліста по роботі з ОСББ, управителями та асоціаціями, відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», та Л.Пелещак, заступника начальника з питань оренди відділу оренди та приватизації комунального майна виконкому Дрогобицької міської ради від 22.04.2016 № 9 щодо введення посади спеціаліста, на якого будуть покладені функції контролю за використанням майна та сплаті орендної плати за оренду нежитлових приміщень, за оренду землі, нарахуваннях по договорах сервітутів, проведення роботи з ліквідації управління комунальних ресурсів, враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань депутатської етики, законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади та контролю за дотриманням Регламенту ради (протокол від _____________ від № _____), керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада вирішила:
1. Внести зміни в рішення Дрогобицької міської ради від 18.12.2015 № 41 «Про затвердження структури виконавчих органів Дрогобицької міської ради, загальної чисельності та витрат на їх утримання» зі змінами (рішення сесії міської ради від 28.01.2016 № 95, № 132 та № 175 «Про внесення змін до рішення Дрогобицької міської ради від 18.12.2015 № 41 «Про затвердження структури виконавчих органів Дрогобицької міської ради, загальної чисельності та витрат на їх утримання», від 28.01.2016 № 107 «Про реорганізацію шляхом перетворення відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради») та затвердити структуру виконавчих органів Дрогобицької міської ради та її виконавчого комітету у новій редакції, згідно з додатком №1.
2. Затвердити загальну чисельність працівників міської ради згідно з додатком №2.
3. Фінансовому управлінню (О.Савран) передбачити видатки на утримання апарату Дрогобицької міської ради та її виконавчих органів з урахуванням п.1 даного рішення.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань депутатської етики, законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади та контролю за дотриманням Регламенту ради.
Міський голова Т.Кучма
Додаток № 2
до рішення міської ради
від _____________№ _____
Загальна чисельність працівників міської ради
№ з/п | Назва виконавчих органів | Кількість штатних одиниць |
1. | Керівництво | 5 |
2. | Загальний відділ | 4 |
3. | Відділ правового забезпечення | 6 |
4. | Відділ діяльності ради | 2 |
5. | Організаційний відділ | 5 |
6. | Відділ бухгалтерського обліку та звітності | 5 |
7. | Відділ кадрів | 2 |
8. | Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами | 1 |
9. | Секретар керівника | 1 |
10. | Патронатна служба | 2 |
| Всього по апарату виконавчого комітету | 33 |
11. | Відділ міського архіву | 2 |
12. | Відділ економіки | 6 |
13. | Відділ молодіжної політики, сім’ї та спорту | 6 |
14. | Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення | 2 |
15. | Відділ містобудування та архітектури | 5 |
16 | Відділ архітектурно – будівельного контролю | 3 |
17 | Відділ – служба у справах дітей | 4 |
18 | Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
19 | Відділ – центр надання адміністративних послуг | 9 |
20 | Відділ оренди та приватизації комунального майна | 7 |
21 | Обслуговуючий персонал і технічні працівники | 10 |
| Всього: | 90 |
22 | Управління праці та соціального захисту населення | 50,25 |
23 | Фінансове управління | 13 |
24 | Відділ культури та мистецтв | 3 |
25 | Відділ освіти | 5 |
26 | Департамент міського господарства | 14 |
27. | Відділ охорони здоров’я | 4 |
| Всього: | 179,25 |
Секретар міської ради О.Хрущ