ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
___ сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від___________2016 № ____
Про звернення до Верховної Ради України щодо непідтримки
законопроекту від 21.04.2016 №4495 «Про внесення змін до
Бюджетного кодексу України (щодо розподілу акцизного податку
з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі
нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин які використовуються як
компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного)»
Розглянувши законопроект «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо розподілу акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин які використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного)» (№4495 від 21.04.2016), відповідно до частини 4 ст.61, частини 1,3 ст.63 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Дрогобицька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Звернутися до Верховної Ради України щодо непідтримки законопроекту від 21.04.2016 №4495 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо розподілу акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин які використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного)»
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, планування, фінансів, цінової політики та інвестицій (Р.Курчик).
Міський голова Т.Кучма
Верховна Рада України ЗВЕРНЕННЯ Дрогобицької міської ради до Верховної Ради України не підтримувати законопроекту від 21.04.2016 №4495 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо розподілу акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин які використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного)»
У Парламенті зареєстровано Законопроект «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо розподілу акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин які використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного)» (№4495 від 21.04.2016). Цим законопроектом пропонується 30% акцизного податку, що на сьогодні надходить виключно до бюджетів сіл, селищ та міст, перенаправити до обласних бюджетів з цільовим використанням цих коштів на проведення ремонтів доріг державної власності. На нашу думку, зміни що стосуються перерозподілу власних доходів сільських, селищних, міських рад на користь інших бюджетів є неприйнятними. На сьогоднішній день можна виділити такі актуальні проблеми формування місцевих бюджетів в Україні як: - існування істотних протиріч в нормативно-законодавчій базі, що регулює формування і використання фінансових ресурсів місцевих бюджетів, а саме: діють протилежні за змістом законодавчі норми, кожна з яких використовується урядом залежно від завдань, що постають в новому бюджетному році; - надмірна централізація управління місцевими бюджетами та відсутність чіткого розподілу компетенції щодо вирішення конкретних завдань між центральними органами влади і органами регіонального та місцевого самоврядування; - недосконалість міжбюджетних відносин, що зумовлена їх невідповідністю швидким змінам, що відбуваються. Згідно нового Бюджетного кодексу України на протязі двох останніх років було забрано з місцевих бюджетів фінансовий ресурс по податку та збору на доходи фізичних осіб 15 відсотків (було 75 відсотків, є 60 відсотків). Запроваджено новий податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за рахунок якого очікувалося одержати значні фінансові надходження, однак це спричинило обурення населення і не може дати значних додаткових надходжень. Введення акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів дозволило збільшити видатки органів місцевого самоврядування на будівництво та ремонт доріг комунальної форми власності, заходи з енергозбереження та термомодернізацію житлового фонду, дошкільних навчальних закладів та шкіл, реконструкцію водопроводу та зовнішнього освітлення, благоустрій та ін. Відповідно до змін внесених до ст.89 Бюджетного кодексу України відбулася передача до бюджетів міст обласного значення видатків на підготовку фахівців та робітничих кадрів у професійно-технічних закладах державної форми власності. Передача таких видатків здійснюється без надання відповідних ресурсів на їх фінансування. Запропоновані зміни суперечать ч.3 ст.142 Конституції України: «витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади компенсуються державою». Такі законодавчі пропозиції руйнують базові засади реформи місцевого самоврядування, адже порушується принцип субсидіарності. А тому просимо не приймати законопроект «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо розподілу акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин які використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного)» (№4495 від 21.04.2016), так як ремонт і утримання доріг місцевого значення є обов’язком місцевого бюджету.
З повагою
Міський голова Т. Кучма
|
|||||
|
|
|
|
|
|